2012. április 29., vasárnap

Haladni akarsz az életedben, de sokszor egyik lábad a féken van. Ahhoz, hogy szabad lehess, meg kell tanulnod elengedni. Elengedni a sérüléseket. Elengedni a félelmet. Nem táplálni tovább a régi fájdalmakat. Az az energia, amivel a múltadba kapaszkodsz, visszatart az új élettől. Mi az, amit ma elengednél?


Mary Manin Morrissey

Én elszeretném engedni a múltamat, végleg. Amíg nem engedem el, addig nem lehet "új életem" sem. Éppen ezért megbocsátok mindenkinek, aki valaha is ártott nekem. Személyesen szívesen elmondtam volna nekik egy-két gondolatomat, de sajnos eddig nem adatott meg, valószínűleg azért, mert, akik megbántottak, azok meg is gyűlöltek valamilyen okból kifolyólag. Talán én is hibáztam, sőt biztos. Én is támadtam, én is megbántottam őket. Szóval bocsánatot kérek az exeimtől, a barátaimtól, családomtól, és attól a fiútól, akit hosszú éveken át szerettem, viszonzatlanul. Sajnálom, hibáztam, én sem vagyok tökéletes! Ugyanakkor meg is bocsátok nekik. Az exeknek, a barátoknak, a szerelmemnek. Menjetek, szálljatok tovább, s szívből kívánom, hogy találjátok meg a nektek szánt utat az életben! A szerelmemnek különösképp! Rengeteg erőt kívánok a jelenlegi helyzetedhez, támaszt, igaz barátokat, és a későbbiekben egy olyan lányt, aki úgy szeret majd, ahogy én szerettelek téged!

Remélem most már sikerül végleg elengednem a múltat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése