2012. április 22., vasárnap

Dorottyának! Isten hozott köztünk! :)

Furcsa érzés kerített hatalmába... A mai napon megszületett várva várt kis húgom. Nagy most az öröm az egész családban. Megvallom az én szívem is boldog. Nem tudom szavakkal kifejezni, milyen érzés volt átélni, és részese lenni ennek a csodának. Pont ezért, mert a szívem egy része ismét foglalt lett, az én "túlélőm", drága kis húgom érkezése alkalmából írom le gondolataimat... Annyi mindent elvett már tőlem az élet, S a nagyobb baj, hogy mindig növelte a tétet. Mondhatni mindenkit elvesztettem, vagy önhibámon kívül hagytam, hadd menjen... És most itt vagy te nekem, Érkezésed örömmel tölti meg szívem. Ígérem, azon leszek, hogy jó testvéred legyek, Cserébe kérlek engedd, hogy szerethesselek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése